- Płyn „ZIMOWY” do spryskiwaczy samochodowych -20°C
- zapachowy płyn do spryskiwaczy usuwa błoto, sól, tłuszcz i inne zanieczyszczenia.
- służy do mycia i spryskiwania szyb samochodowych i reflektorów
- Nie pozostawia smug i zacieków.
- Obojętny dla powłok lakierniczych i uszczelek gumowych.
	
	Poniżej przedstawiamy:
5 podstawowych zasad właściwego użycia płynu do spryskiwaczy -20oC
	
	1.Wlej płyn do pustego układu spryskiwania lub dolewaj do innego płynu jeśli masz pewność,
	że posiada te same parametry – po dolaniu spryskaj szyby aby wypełnić cały układ;
	2.Zanim chcesz rozpocząć jazdę usuń z przedniej szyby wszystko co zalega i rozgrzej szybę
	ciepłem nawiewu z wnętrza (wyeliminuj efekt zimnej szyby);
	3.Używaj tylko sprawnych piór i sprawnych ramion wycieraczek – muszą
	odpowiednio dociskać i zbierać z szyby bez smug, linii oraz zacieków
	pozostawiając na szybie odpowiednio równy film (warstwę) płynu – każda
	jedna nie zebrana grubsza warstwa doprowadzi do odparowania z niej alkoholu na skutek 
	pędu powietrza i do pod-marzania wody pozostałej na szybie;
	4.Jeśli powyższe jest spełnione płyn jest skuteczny tylko w polu
	działania wycieraczek – resztę szyby należy co jakiś czas  oczyścić
	bo wg praw fizyki i chemii (pędu powietrza i odparowania) może nastąpić podmarzanie;
	5.Dostosuj prędkość jazdy do warunków zewnętrznych – reguluj
	odpowiednio nawiew wewnętrzny na szybę (zbyt zimna lub zbyt gorąca
	szyba daje efekt negatywny) – w przypadku podmarzania dolej
	koncentratu -80oC i zapamiętaj, że -20oC i -80oC to statyczne temperatury krzepliwości płynu -
	czyli wględem zamarzania w pojemniku (butelka lub zbiornik spryskiwacza) a nie względem podmarzania
	na szybie w warunkach jazdy różnych: prędkość i wilgotność powietrza względem ujemnej temperatury.