- Koncentrat zimowego płynu do spryskiwaczy -80°C do rozcieńczania wg tabeli rozcieńczeń
- zapachowy - usuwa błoto, sól, tłuszcz i inne zanieczyszczenia.
- służy do mycia i spryskiwania szyb samochodowych i reflektorów
- Nie pozostawia smug i zacieków.
- Obojętny dla powłok lakierniczych i uszczelek gumowych.
	
	Przeznaczenie:
	- Skoncentrowany  płyn do mycia i spryskiwania szyb          
	   samochodowych w okresie zimowym.
	- Przeznaczony do użytku po uprzednim
	   rozcieńczeniu wodą zdemineralizowaną lub miekką (względem ph) zwykłą wg załączonej tabeli.
	
	TABELA ROZCIEŃCZEŃ             
	STOSUNEK OBJĘTOŚCIOWY               
	KONCENTRAT       WODA ZDEMINERALIZ.     TEMPERATURA EKSPLOATACJI DO:
	1 litr           0,8 litra              -30 o C
	1 litr           1 litr                 -28 o C
	1 litr           1,3 litra              -22 o C
	1 litr           1,41 litra             -20 o C
	1 litr           2 litry                -14 o C
	1 litr           3 litry                -8  o C
Poniżej przedstawiamy:
5 podstawowych zasad właściwego użycia płynu do spryskiwaczy -20oC oraz rozcieńczonego koncentratu -80st.C
	
	1.Wlej koncentart płynu do pustego układu spryskiwania lub dolewaj do innego płynu jeśli masz pewność,
	że posiada te same parametry – rozcieńcz zgodnie z powyższym stosownie do chęci parametrów uzyskanych
	względem tabeli rozcieńczeń
	2.Zanim chcesz rozpocząć jazdę usuń z przedniej szyby wszystko co zalega i rozgrzej szybę
	ciepłem nawiewu z wnętrza (wyeliminuj efekt zimnej szyby);
	3.Używaj tylko sprawnych piór i sprawnych ramion wycieraczek – muszą
	odpowiednio dociskać i zbierać z szyby bez smug, linii oraz zacieków
	pozostawiając na szybie odpowiednio równy film (warstwę) płynu – każda
	jedna nie zebrana grubsza warstwa doprowadzi do odparowania z niej alkoholu na skutek 
	pędu powietrza i do pod-marzania wody pozostałej na szybie;
	4.Jeśli powyższe jest spełnione płyn jako rozcieńczony koncentrat jest skuteczny tylko w polu
	działania wycieraczek – resztę szyby należy co jakiś czas  oczyścić
	bo wg praw fizyki i chemii (pędu powietrza i odparowania) może nastąpić podmarzanie;
	5.Dostosuj prędkość jazdy do warunków zewnętrznych – reguluj
	odpowiednio nawiew wewnętrzny na szybę (zbyt zimna lub zbyt gorąca
	szyba daje efekt negatywny) –   i zapamiętaj, że -20oC i -80oC to statyczne temperatury krzepliwości płynu -
	czyli wględem zamarzania w pojemniku (butelka lub zbiornik spryskiwacza) a nie względem podmarzania
	na szybie w warunkach jazdy różnych: prędkość i wilgotność powietrza względem ujemnej temperatury.